Läs, kommentera och njuuut...

Heeej allihopa! Nu sitter jag här med några bekanta och har precis ätit en god buffét! Jag har sovit över hos min mormor, jag somnade kl: 24.30 typ, jag låg och läste en suuuuuuuper bra bok! Sedan har jag varit till bibblan och lånat böcker, jag älskar att läsa! Jag är fortfarandei Finland men det är så suuuuper kul här!!! (jag hälsar till mina kusiner <3 ni vet vilka ni är!) Nej nu måste jag sluta skriva och jag avslutar med en liten fråga! 

veckans fråga:        Vad har jag för ögon färg?

1: Grön
2:Brun
3:grönblå
4:Blå
5:brungrön
                              Så vad tror ni att det är? Skriv en kommentar eller två!!! Puss och kram Anastasia<333333               






Kommentarer
Postat av: Malin

Blåa =)

2009-07-17 @ 16:12:42
Postat av: Fredrica/ din bästis

du har blåa ögon, och vi har köpt en ny båt, som heter ariel!! HAHA!!

2009-07-19 @ 09:43:59
URL: http://luddigatotte.blogg.se/
Postat av: you now huuu???=din kussa

blåa, jag ser ju dig varje dag!!! .nu när du är här var grill festen cool eller baad??? svara på min komentar! SNÄLLLLAAAA...i dag ska vi och simma super coolt(alltså!!)vi syns HEJHEJ!!!

2009-07-19 @ 11:00:13
URL: http://jemitu.blogg.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0