Jag tipsar om rolig sida, berättar om att det kommer kompisar från sverige som kommer och hälsar på, och säger min näst bästa maträtt! jag ber er också nu om kommentarer från alla som läser denna blogg!! Fortsätt kommentera så kommenterar jag din blogg!!

hej alla! Idag kommer några kompisar från sverige och hälsa på. Det ska bli roligt, men det finns ingen i min ålder. Alla är yngre än mig. Men det är roligt ibland att vara med små söta barn! Dom är ju så söta! Jg tror att vi ska äta lax! Nami, men inte min favvo, kanske är det den näst bästa maträtt jag vet... Jag är i alla fall jätte sugen på lax idag!! Jag tipsar er om en rolig sida, panfu.se! Jätte rolig man träffar vänner och kan chatta och sånt! Jag är inne där ganska ofta! Vad gör ni nu när det är sommarlov? Jag gör bara roliga saker, du har säker läst det i tidigare inlägg! Men ha det bra så ses vi! Puss och kram från mig!!!

Kommentarer
Postat av: Mezzi (jessica)

va coolt lax e gott!!!

2009-10-02 @ 20:30:11
URL: http://mijetu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0