Jag lämnar er inte själva över sommaren!!!

Hej alla sötisar!! Idag så sticker jag till Finland!! Men jag lovar; jag tänker inte lämna er själva över sommaren, nej, jag tänker ta med pappas dator och skriva på min blogg!!! Så ni behöver inte längta efter att sommaren ska ta slut (hihi) Nu så sitter jag här klockan 09.56 och skriver i min blogg! Jag tänkte att eftersom det var så länge sedan vi haade någon fråga här i lovetusse så tänkte jag klura ut någon lite senare. Vad gillar ni och göra egentligen? Jag gillar ganska mycket; tex rida, vara med hästar, kompisar, läsa, skriva, snacka, träffa nya personer m.m. Jag kan egentligen inte skriva så mycket nu eftersom jag nyss stigit upp! :( Så det får bli ett ganska kort inlägg! Men här kommer i alla fall:

Veckans fråga!!!         


Hur många ``b``  finns det i ordet   bagare bengtsson bagar många bullar några blir en aning brända men bullarna går att äta fast dom vart ganska mycket brända!                         

Det var frågan, kan ni svaret så skriver ni in på kommentarer!! Hejdå vi hörs i Finland!!!!!  


Kommentarer
Postat av: DU vet villken kusin...

Din blogg var (sorry) skit snygg. I like the mouth!!!Anastasia kommer till finland la la la la la la!!!!!!!

M.V.H



Din (kära) kusin

2009-07-11 @ 12:11:58
Postat av: du vet vem

Din blogg är snygg och jag längtar he hej

2009-07-11 @ 12:30:47
Postat av: Fredrica/ din bästis

svar:det finns 8 """b""" i den meningen

2009-07-19 @ 09:46:55
URL: http://luddigatotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0