Jag behöver hjälp med övertalning till föräldrarna! Hjälp mig nu!!!! Läs!!

Heeeej! Nu sitter jag här med kusinerna och försöker boka hotell till Rhodos (Grekland) Men föräldrarna är lite tjatiga och vill inte beställa nu:( kanske senare säger dom!! Har ni några bra tips på hur man övertalar föräldrar till att åka utomlands? Jag vet att dom egentligen vill till Rhodos men nu säger dom bara att vi inte kan bestämma nu!! Betyder deras uppträdande att vi ska till Rhodos eller betyder det kanske senare eller betyder det aldrig i livet det är för dyrt!? Vet nån så skriv!!! Tack till alla som skriver kommentarer!! Puss och kram Anastasia<333333   Ps skriv sååå mycket kommentarer som möjligt!!!! JAG BEHÖVER HJÄLP!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0