Passar kaninen Ville, leker med kusinen som är ett år, saknar kaninen Tusse!! Tänker testa trix på Tusse, bara roliga grejor!!! Läs nu istället för att läsa övertexten!!! ;)

hej alla söta rara och coola!! vad har ni gjort? jag har längtat efter mina kusiner!! Dom stack till England och kommer om en vecka! Jag saknar dem och under tiden får jag passa deras kanin Ville!! Vi köpte våra kaniner ungefär sammtidigt! Hon är gudmor mot min Tusse!! Vi hoppas att kaninerna kan träffas nån gång!! Vad brukar ni vara inne på på datan? Jag brukar blogga och vara inne på panfu!! Jag saknar min kanin Tusse jätte mycket!! Saknar ni nån??

Idag har jag varit hos min mormor, ätit pizza, varit hos min kusin!! Han är jätte gullig!!! Han ska fylla ett år!! Jätte gullig!! Sen har jag passat kusinernas kanin Ville!! Ha det bra, vi ses!!! Love to everybody!!!

Det kom inga bilder nu men det kommer jag lovar!!! Bye bye!!!!!!!!!!!  

jo, vet ni... jag tänker lära Tusse lite trix!! Har fått lite tips av en ägare av en cirkus kanin!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0