Heeeeeeej!!!

Förlåt att jag inte skrivit på typ hundra år men jag har haft en av dom bäste veckorna i hela mitt liv! Jag har varit på ridläger! Jag fick världens snällaste häst: Ninna som var en D-ponny och ganska gammal, 22 år (väldigt gammal i häst år)  Det är den snällaste häst jag träffat! Hon har aldrig bitit nån eller aldrig sparkat eller kastat av nån och så slickas hon!  Jag älskar henne! På lägret berättade vi spökhistorier! Alla skrek av rädsla! Sen har vi haft helt sjuuuukt roliga lekar och tävlingar! En tävling var att man skulle bolla 2 stycken med ett ägg! Det sprack som tur var inte i min hand!! Sen var en tävling att man skulle gå på en planka över poolen baklänges! Ingen rammlade i!  Sen var jag med i en tävling där man skulle gå på en hoppbom ( den stog på två plankor) och dom andra som inte gick där skulle kasta vatten ballonger på en! Det var jätte svårt men jag klarade mig och vann! Som ni ser har jag haft en super vecka! Jag vill tacka alla ledare för detta super läger och för att ni  varit snälla och lärt mig mycket!!!


Jag har också varit till Göteborg och lite andra ställen! Jag har tex fiskat krabbor vilket var jätte roligt! Sen har jag också gått på vattnet! Man var i som bubblor och sen rullade man i vattnet! Jätte roligt var det! Tack också mamma och pappa som varit såååå snälla och gjort så jag har haft det sååå roligt!  Nu måste jag gå, pus och kram!  

 
Ingen aning varför jag tog den här bilden...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

aa! små barn är så söta (a) (:

2009-07-09 @ 11:47:33
URL: http://mmlovisa.blogg.se/
Postat av: Dunjacka

Jag älskar Alvin and the chipmunks!!!! Lägg gärna in flera bilder på dem!!!

2009-07-11 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0