Vilket tråkigt inlägg

Hejhej! Ja nu har jag snart träning (gymnastik ofc)

Idag har jag varit i skolan, matte, so, kroppen (ja, vi har börjat med kroppen: hjätat...)  sen har vi ju haft rast!
Då var vi på kina gungan och hållde på<33

Sen när jag kom hem var jag tvungen att städa mitt rum:( booring säger jag!! Men det är typ klart nu, fast pappa måste godkänna det först! Håll tummarna!

Nu så chattar jag med en kompis, vi snackar KILLAR men inte bara söta;)

Jaaa... har  faktiskt inte gjort nåt mer...

just det! Tack för alla tips på bra låtar!!

Guuud vad tråkigt inlägg, men i dag känner jag ju mig tråkig! Ha det bra, kram

Annie<33           

Kommentarer
Postat av: wilmelin

Hej!Tycker du det här inläget var tråkit???

Det tycker inte det var tråkit!

Föresten är du tagad inför julupvisningen IMÅRGÅN?

Men du kan ju pogramet så då spelar det ingen rål eller?Hejdå!<3

2009-12-04 @ 18:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0