Ryska posten, sanning, konka eller procent m.m....

Hejsan bloggen.... idag har jag varit i skolan, då kollade jag och mina bästisar på när mina andra kompiar körde sanning, konka eller procent. Sen körde dom ryska posten, det var mindre kul, jag och mina kompisar bara kollade där med! Men igår var vi med.....

Idag blev det lite tjafs bland tjejerna....tråkigt va?! Jag vet inte riktikg vad som hände:(

Alla frågar typ bara pinsamma saker på sanning, konka eller procent, men det är iochförsig kul!

Igår var mina kompisar och jag modiga, vi var med,men jag fick inte svara på nått:(

kramizar Annie<3       här är britney spears med kill the lights (måste lyssnas!)                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0