Luciatåg med hästar.....

Hejsan bloggen.... idag sov jag verkligen länge, jag vaknade 11.00 typ och steg upp 12.00 ungefär. Jag har precis ätit frukost, pratat med min kompis (mellisliv.blogg.se) i telefon, vi snackade i 51 minuter! Vi har mycket att snacka om;)!

Idag så ska jag inte göra så mycket, kanske hänga med mellisliv.blogg.se med till hennes stall, hon ska gå luciatåget!

Igår snöade det litelite....men det försvann lika fort som det kom ju:(!

Jag har inte hunnit göra så mycket (läst, ätit frukost och pratat i telefon) så jag kan inte skriva så mkt nu, ha det bra kramizar                  

                                                       Annie<33                   idag är det Lucia ju!! 

                      Kanske ska se min bästis rida i ett Lucia tåg.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0