"Inga glosor, tack"

Hejhej!

 Ska snart äta middag, vad ska ni göra?

Det gick inte att jag följde med min kompis till stallet:( så jag var hemma hela dan.... har inte gjort nånting typ:P
Det har varit värsta slappdagen för mig, vad har ni gjort idag då?

I morron är det skola igen:( hoppas att vi inte får några läxor.... i alla fall inte glosor tack;)

Just nu ligger Tusse och sover, han är urgullig när han ligger så där på sidan och "znarkar"! I morron ska jag rida, jag missar Luciatåget för det är samma tid som jag rider:( Men jag känner verkligen för att rida och vill INTE missa ridlektionen...

Min mamma och pappa är borta men kommer hem strax, här hemme har det varit: Jag, syrran, min farmor och Tusse;) Vi har haft det kul!

Såg ni på Robinsson igår? Det gjorde jag...

Hejdå kram                          MIG....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0