Hej mina sötisar som orkar kommentera!

Hej! Och jag säger bara shit vad många kommentarer på typ en och samma gång!
Tack så jätte mycket för dom söta kommentarerna!! Älskar er läsare<33

Idag har jag varit i skolan (ofc) det var kul, jag och mina bästisar var på kinagungan och hållde på (haha)
Vi hade super kul!! Vi är lite galna men det är ju kul!! Lev livet säger jag bara!!

Vet ni, vi har en melodifestival i skolan och jag och mina kompisar håller på att leta låt till melodifestivalen, det ska vara en bra låt som går att dansa till! Har ni några bar låttips?? Skulle bli glad för det så det är bara att lägga kommentarer;)

Nu lyssnar jag på låtar på youtube för att hitta några förslag men frammåt går det inte;)

Aja... ha det bra kramizar just din Annie<3               Här kommer Taylor Swift med craizer!

Kommentarer
Postat av: maja

en bra låt är tik tok

2009-12-02 @ 15:32:21
Postat av: Elin

Hej Annie jag tycker att ni ska ha en låt som man rör på sig mycket och den heter Micheal Jackson Bad heter det! Den ska man rör på sig jätte mycket :)

2009-12-02 @ 16:31:33
URL: http://becauseofelin.blogg.se/
Postat av: Freddie <33

jag orkar inte:P

2009-12-03 @ 15:53:12
URL: http://luddigatotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0