God jul och gott nytt år!

Hejsan...                               i morgon klockan: 05.00 ska jag sitta i bilen på väg till flygplatsen... jag ska flytta:(

                                       Hahah det var dagens skämt;) nej jag ska inte flytta! Jag ska fira jul i Sweich,verbier(Alperna!) Såå... detta inlägg blir nig det sista innan jul:( Men sen lovar jag att fortsätta blogga!;)
Vad spännande det ska bli! Jag ska äka skidor där då!

Vet ni, idag har jag köpt julklappar till alla! Ha det bra kramizar annie

ps: God jul och gott nytt år önskar Anastasia<33

Kommentarer
Postat av: Jessi<33

Vad roligt!!!

2009-12-28 @ 12:50:46
URL: http://jemitu.blogg.se/jessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0