2010..... ÄR (strax) HÄR!!!!!!

Hejsan! Nu har jag kommit hem från Alperna, vi har haft jätte kul: åkt skidor, firat julafton (2 gånger!), lekt med kusinen (väldigt söt och liten), ätit god mat m.m....

I julklapp fick jag: scrapbooking,sims 3 destination världen, pussel, böcker, kläder, smink, smycken, pyjamasar och mycket mycket mer!

Har ni haft en god jul? Det har jag ofc! Vad fick ni i julklapp då?

Vet ni att om bara några få timmar är det 2010!! Detta inlägg blir nog det sista för 2009:O!

Guuud vad fort året har gått, det har både hänt bra och dåliga saker, vi tar en titt tillbaka!

1: Michael Jackson har dött

2: Vi har haft en fågel i vardagsrummet!

3: LOVETUSSE HAR SKAPATS!  och massor av andra roliga grejjor!!;)

Ha det bra, kramizar Annie<3333

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Annie vad kul att du hade det roligt i Alperna, Jag hade det också roligt här i sverige. Jag fick också Destion världen jag har spelat det mkt men man kan inte bo i länderna:(. Men jag fick en dator också. Har också startat en ny blogg, www.enows.blogg.se. Ingen vet att jag har startat en blogg (tror jag). Aja Puss Å Kram

2009-12-31 @ 13:43:46
URL: http://enows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0