www.vannu.blogg.se

Heeej alla! Idag ska jag berätta om en blogg!
www.vannu.blogg.se   det är en foto-blogg med många fina bilder!! Jag rekomenderar denna blogg!! Hon som tar fotona är super på att fotografera!! Gå in själva och läs! Hon fotograferar allt mellan himmel och jord! Nin kan också ställa frågor om kameror m.m! Jag rekommenderar denna blogg!!


Heeeeej! Vad har jag gjort?
- hmmmm, mycket, varit med vänner, gjort en läxa under sommarlovet!!!
- hallå! Ska man verkligen ha läxor under ett sommerlov?? Vad tycker ni????
- men i alla fall! Jag har gjort den så den är klar! Man skulle tillvärka något som flyger!! Varför fick först jag idetorka?
- ingen aning! Men nu är det bra! Jag kan ej berätta om vad jag gjort för om nån i min klass läser det kan dom ta min ide!!
Meen jag lovar att berätta sen! Snart är skolan igång igen!! Både tråkigt och roligt! Jag hade inget mer att skriva!! Men puss på er kraaaaaaam!!!  


 



En suddig bild på mig när jag tävlar!! Jag vann ej, men vi tävla mot sveriges bästa!!!

Kommentarer
Postat av: Elin Bogered

Du är ju jätte vig. Jag vill också vara så vig ;)

2009-09-08 @ 19:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0