Älska Nybyggetsridläger!!! Tips om www.panfu.se ha det bra och kommentera mycket nu!!

Hej, ja just det, älska nybyggetsridläger!! Det är bara bäst!! Jag var där!! Jag hade en häst som hette Ninna! Hon var den snällaste häst jag någonsin träffat! Hon hade aldrig sparkat, bitit eller kastat av någon!! Är ni INTE intresserade av hästar är det onödigt att läsa den här raden! Vill ni veta hennes stamtavla? klart ni vill!!
Namn: Ninna
Ålder:22år
e:Kairo
u:Råckstabitte
Hon var en D-ponny och fuxfärgad (har jag för mig) Jätte söt, men gammal, åååh, vill träffa henne igen!!
Sen hra jag varit på Rocklösa! Det var också bra, där hade jag en super söt shettis som hette Perla (hennes stamtavla minns jag inte för det var ett år sen jag var där!) Men i alla fall var det nog allt vad jag hade att säga om mins super söta hästar, just det, sen har jag ju Maja där hemma i Sverige, hon är också bäst!! En söt skimmel och cirka 130 i mankhöjd, hon är en sån där söt liten ängel som ingen kan låta bli att älska!! Nu var det slut om hästar (tyvärr!) :(

Nu kommer lite om www.panfu.se en sida där man är en panda så går man runt och chattar med andra pandor, det är super kul! Bli medlem där, jag heter Tusse09! Det är helt gratis om man inte vill vara guldpanda, men det är ej ett måste, sen är det hur säkert som helst, ett tips: svär inte, då blir man avstängd!! :( Om ni möter mig på panfu.se är det bara att säga till att du läser min blogg!!! Då kan vi prata lite där!! Vad kan man berätta mer om panfu? hmmm..... jo man kan gå runt där och köpa saker för pandamynten som du tjänar ihop när duspelar spel på panfu, sen kan man köpa en bolly, ett husdjur till din panda! Aja, slut skrivet för min  del nu! Men vi ses, ha det bra alla nybyggare och alla läsare! Jag älskar er!!! mPuss och kram!!! MVH Anastasia!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

det var typ ända bilden där jag inte drog ett léende

2009-08-03 @ 21:04:43
URL: http://steekgabbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0